جانشین انتظامی البرز از توقیف یک دستگاه خودروی پراید حامل ۹۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در شهر کرج خبر داد.

 پراید حامل تریاک به مقصد نرسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار  سید جعفر حسینی، جانشین انتظامی البرز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر و جابجایی مقادیری قابل توجهی تریاک به وسیله یک دستگاه خودروی پراید، موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه این پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.

جانشین انتظامی البرز افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی مسیر دقیق تردد خودروی حمل مواد مخدر را شناسایی و به محل مورد نظر اعزام شدند که با رصد و پایش نامحسوس خودرو‌های عبوری در نهایت موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شده و در یک عملیات غافلگیرانه خودرو را توقیف و راننده آن را دستگیر کردند.

حسینی گفت: در بازرسی از خودرو متهم ۹۰ کیلوگرم تریاک کشف شد که به همراه نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

او در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش موادمخدر، موضوع را در کم‌ترین زمان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای / ر. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.